آگهی
  • ارسال پیامک بعداز ثبت سفارش برای مدیر فروشگاه
  • پرداخت مبلغ سفارش از طریق درگاه بانک‌های ملت، ملی و...
  • قابلیت تعریف فیلدهای دلخواه برای کالاها مانند رنگ، سایز و...
  • امکان فروش فایل، کد شارژ و کالاهای مجازی
  • امکان پیگیری سفارش‌ و ثبت رسید برای خریدار
  • مدیریت فروشگاه از طریق App و نرم‌افزار دسکتاپ
  • قالب Responsive دیدن همه امکانات...
امکانات / نسخه
پایه
پیشرفته
حرفه‌ای
ویژه
سقف تعداد کالا
۳۰ عدد
۶۰ عدد
۳۰۰ عدد
نامحدود
هاست رایگان
-
قیمت (تومان)
ماهانه ۳۴,۰۰۰
ماهانه ۴۴,۰۰۰
ماهانه ۶۴,۰۰۰
نامحدود ۱,۴۰۰,۰۰۰

بازیابی گذرواژه ایمیل ها

آموزشی و ایبوک ۱۷ تیر ۱۳۹۷ فرستادن دیدگاه

استفاده از ایمیل به بخش جداناپذیری از زندگی روزانه‌ی آنلاین ما تبدیل گشته است. برای نمونه نام‌نویسی در سامانه‌های گوناگون اینترنتی بدون داشتن ایمیل و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست. از این رو اکانت ایمیل دارای اهمیت زیادیست و فراموش کردن گذرواژه‌ی آن یا از دست دادنش به واسطه‌ی هک، پیوندهای آنلاین ما در شبکه‌های اجتماعی، سامانه‌های مختلف و غیره را با اختلال و حتی خطر روبرو می‌کند. به همین دلیل هنگامی که رمز ایمیل خود را فراموش می‌کنیم یا شخصی آنرا بدون اطلاع ما تغییر می‌دهد داشتن آگاهی برای بازیابی پسورد ایمیل ضروریست. در ادامه با روش‌های بازیابی گذرواژه‌ی ایمیل آشنا می‌شوید و نمونه‌ای از مراحل بازیابی پسورد نزد سرویس‌دهنده‌های شناخته شده مانند جیمیل و یاهو را مشاهده خواهید کرد.

بازیابی گذرواژه ایمیل

چگونه گذرواژه خود را بازیابی کنیم؟ پرسشی است که بعداز فراموش کردن رمز عبور ایمیلمان از خود می‌پرسیم. تمامی سرویس‌دهندگان ایمیل دارای صفحه‌ی ویژه‌ای برای بازگرداندن گذرواژه‌ی اکانت کاربران هستند. لینک این صفحات را در بخشی که برای لاگین یا ورود به اکانت ایمیلتان استفاده می‌کنید معمولاً با عنوان “Can’t access your account” یا “Forgot password” یا عباراتی مشابه که معنی فراموشی رمز می‌دهند، پیدا خواهید کرد.

فراموش کردن گذرواژه

پس از ورود به برگی که برای مواقع فراموشی گذرواژه در نظر گرفته شده، ابتدا از شما خواسته می‌شود تا ایمیل خود را وارد کنید. سپس تاریخ تولد و کشور پرسیده خواهد شد. دقت داشته باشید که باید تاریخ و کشوری که هنگام ساختن اکانت ایمیلتان در فرم پر کرده بودید را عیناً انتخاب کنید.

سپس از شما خواسته می‌شود تا معمولاً به یک یا دو پرسش امنیتی پاسخ بدهید. هنگامی که اکانت ایمیلتان را ساختید حتماً به چند سئوالی که خودتان آنها را به دلخواه انتخاب کرده بودید پاسخ داده‌اید. دز این مرحله می‌بایست این پرسش‌ها و جواب‌ها را بیاد آورید و در فیلدی که از شما خواسته شده وارد کنید.

در صورتیکه همه‌ی موارد بالا را با موفقیت پست سر بگذارید، فرمی به شما نشان داده خواهد شد تا رمز جدیدی برای اکانت خود انتخاب کنید. بدین ترتیب توانسته‌اید اکانت خود را بازیابی کرده و با رمز جدیدی که انتخاب می‌کنید دوباره به حساب ایمیل خود بدون هیچ مشکلی وارد شوید.

ریست پسورد

روش دیگری که به کمک آن می‌توان پسورد اکانت خود را بازیابی کرد استفاده از ایمیل یا شماره تلفن همراهی است که به هنگام ساخت ایمیل در فرم ثبت‌نام وارد کردیم. به طور حتم هنگام ایجاد اکانت از شما ایمیل دوم (یا شماره تلفن همراهی) پرسیده شده است. اگر به آن ایمیل یا شماره دسترسی دارید می‌توانید در صفحه‌ی فراموشی گذرواژه انتخاب کنید که رمز جدید به ایمیل یا شماره‌ی همراه شما فرستاده شود. این روش ساده‌ترین روش بازیابی گذرواژه‌ی شماست. البته درصورتیکه ایمیل دوم یا شماره‌ همراه خود را به درستی وارد کرده باشید. در غیر اینصورت می‌توان همانطور که توضیح داده شد با استفاده از داده‌هایی مانند تاریخ تولد، کشور و پرسش و پاسخ‌های امنیتی رمز جدیدی برای اکانت خود انتخاب کنید و بدون مشکل وارد حساب کاربری خود در سایت سرویس‌دهنده‌ی مورد نظرتان شوید.

مطالب مرتبط:

یک دیدگاه فرستاده شده

  1. دوست دارم

فرستادن دیدگاه



:D 
8) 
;( 
;) 
:p 
:whistle: 
:woot: 
:-x 
:| 
:love: 
:-* 
:angel: 
 

برچسب‌ها

راهنما

  • در بین لینک‌های دانلود همیشه مناسب‌ترین لینک در جایگاه اول قرار دارد.
  • اولین لینک دانلود، لینک مستقیم و با امکان Resume می‌باشد. به کمک این ویژگی می‌توان دانلود را موقتاً متوقف کرده و دوباره آن‌را ادامه داد.
  • چنانچه لینک‌های دانلود کار نمی‌کنند، در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا فایل‌ها دوباره آپلود شوند.
آراد دانلود | Arad Download © 2010 - 2024
RSS مطالب | RSS دیدگاه‌ها
AradDownload on Google Plus