سایت آراد دانلود با هزاران بازدید روزانه توانسته به یکی از سایت های محبوب دانلود فارسی زبان تبدیل شود و بخش عظیمی از کاربران اینترنت در ایران و سراسر جهان را به خود جذب نماید. رتبه سایت آراد دانلود در موتورهای جستجو در زمره بالاترین رتبه های سایتهای فارسی زبان می باشد. همه این موارد آراد دانلود را به مکانی مناسب برای تبلیغات سایت، محصولات و خدمات شما تبدیل نموده است.

:: تعرفه تبلیغات

سرویس نوع تبلیغ مدت محل نمایش قیمت (تومان)
A1 ۱۲۰ x 240 بنر یک ماه بالای ستون سمت راست ۴۰۰,۰۰۰ پرداخت آنلاین
A2 ۴۶۸ x 60 بنر یک ماه بالای صفحات ۵۰۰,۰۰۰ پرداخت آنلاین
A3 ۴۶۸ x 60 بنر یک ماه پایین صفحات ۳۰۰,۰۰۰ پرداخت آنلاین
A4 متنی دو ماه میان ستون سمت چپ ۱۵۰,۰۰۰ پرداخت آنلاین
A5 popup یک ماه باز شدن سایت شما ۱,۰۰۰,۰۰۰ پرداخت آنلاین
A6 پست ثابت یک ماه بالای تمام صفحات ۸۰۰,۰۰۰ پرداخت آنلاین

:: راهنمای تبلیغات
– سرویس A1
در سرویس بنر ۱۲۰×۲۴۰ شما در بالای ستون سمت چپ تمام صفحات سایت قرار خواهد گرفت. این محل به دلیل اینکه هنگام لود سایت سریعا به چشم می آید، تاثیر بسزایی در جلب توجه کاربر به خود دارد و می توان گفت بهترین محل برای قرار گیری بنر تبلیغاتی شماست. دیدن توضیحات بیشتر…»
– سرویس A2
با این سرویس بنر ۴۶۸×۶۰ شما در بالای تمامی صفحات سایت قابل مشاهده خواهد بود و با توجه به سایز و محل قرارگیری، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. دیدن توضیحات بیشتر…»
– سرویس A3
در این سرویس بنر ۴۶۸×۶۰ شما در پایین تمام صفحات آراد دانلود قرار می گیرد. با توجه به اینکه بنر شما در پایین صفحات قرار گرفته، این سرویس قیمت کمتری نسبت به سرویس A2 دارد. دیدن توضیحات بیشتر…»
– سرویس A4
یک پیشنهاد بی نظیر برای کسانی است که به رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو اهمیت می دهند. در این سرویس تبلیغ متنی شما (شامل یک عنوان، دو خط توضیحات و نام دامین سایت) در هفت هزار صفحه سایت آراد دانلود قرار خواهد گرفت. با توجه به پیج رنک آراد دانلود (در حال حاضر ۳ در گوگل)، انتخاب این سرویس تبلیغاتی باعث افزایش رتبه شما در موتور جستجوی گوگل و افزایش ورودی های سایت شما از این موتور جستجو خواهد شد. دیدن توضیحات بیشتر…»
– سرویس A5
در صورتیکه این سرویس را انتخاب نمایید، با هر بار لود شدن سایت آراد دانلود، سایت شما نیز برای کاربر باز خواهد شد! بهترین گزینه برای افزایش رتبه شما در الکسا. دیدن توضیحات بیشتر…»
– سرویس A6
در این پکیج تبلیغاتی محصول، سایت یا خدمات شما به عنوان یک پست ثابت و به عنوان اولین پست در تمامی صفحات معرفی خواهد شد. بدین ترتیب علاوه بر آشنایی کاربران آراد دانلود با خدمات شما، آنها ترغیب خواهند شد تا با کلیک روی لینک شما اطلاعات کامل تری درباره خدمات شما کسب کنند. دیدن توضیحات بیشتر…»

– اگر مایل به تبلیغ در آراد دانلود به شیوه های دیگری هستید، پیشنهاد تبلیغاتی خودتان را از طریق صفحه ارتباط با ما ارسال بفرمائید.

:: قوانین درج تبلیغات

– از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و مغایر با قوانین کشور ایران معذوریم.
– درصورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش آگهی بدون هماهنگی و یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در آراد دانلود باشد، نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد و آراد دانلود هیچ مسئولیتی در قبال عودت وجه ندارد.
– مسئولیت شعارها، مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده آگهی میباشد و تصاویر یا محتوای آگهی می بایست مطابق با قوانین کشور ایران باشد.
– قبل از سفارش تبلیغ در آراد دانلود، آدرس وب سایت یا محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید در اختیار ما قرار دهید تا آنرا از جهت تطابق با قوانین بررسی کنیم.

:: نحوه سفارش

امکان پرداخت آنلاین از طریق تمامی کارت های شتاب امکان پذیر می باشد و شما می توانید با کلیک روی عبارت “پرداخت آنلاین” در جدول فوق، مبلغ سرویس تبلیغاتی خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. در صورتیکه امکان پرداخت آنلاین را ندارید، می توانید مبلغ سرویس تبلیغاتی مورد نظرتان را به شماره حساب ۰۲۰۰۲۹۴۴۹۲۰۰۳ سیبا (بانک ملی) به نام http://mdc.ir/images/k.jpg واریز یا از طریق عابربانک به شماره کارت ۰۸۹۴ ۳۰۳۸ ۹۹۱۳ ۶۰۳۷ منتقل کنید، سپس فرم زیر را با دقت تکمیل و ارسال کنید. سرویس تبلیغاتی شما حداکثر ۲۴ ساعت پس از ارسال فرم سفارش فعال خواهد شد.

فیلد اجباری : *

    نام و نام خانوادگی *

    نام شرکت

    وب سایت

    تلفن (به همراه پیش شماره) *

    پست الکترونیک *

    شماره فیش بانکی یا کارت *

    نوع سرویس *
    A1A2A3A4A5A6

    فایل آگهی (حداکثر 40 کیلو بایت)

    عنوان آگهی (در صورتی که آگهی شما متنی است)

    متن آگهی

    توضیحات

    کد امنیتی
    captcha