آگهی
  • ارسال پیامک بعداز ثبت سفارش برای مدیر فروشگاه
  • پرداخت مبلغ سفارش از طریق درگاه بانک‌های ملت، ملی و...
  • قابلیت تعریف فیلدهای دلخواه برای کالاها مانند رنگ، سایز و...
  • امکان فروش فایل، کد شارژ و کالاهای مجازی
  • امکان پیگیری سفارش‌ و ثبت رسید برای خریدار
  • مدیریت فروشگاه از طریق App و نرم‌افزار دسکتاپ
  • قالب Responsive دیدن همه امکانات...
امکانات / نسخه
پایه
پیشرفته
حرفه‌ای
ویژه
سقف تعداد کالا
۳۰ عدد
۶۰ عدد
۳۰۰ عدد
نامحدود
هاست رایگان
-
قیمت (تومان)
ماهانه ۳۴,۰۰۰
ماهانه ۴۴,۰۰۰
ماهانه ۶۴,۰۰۰
نامحدود ۱,۴۰۰,۰۰۰

از راه اینترنت چگونه ثروتمند شویم؟

آموزشی و ایبوک ۰۶ تیر ۱۳۹۵ فرستادن دیدگاه

ممکن است تا به حال به مطالب گوناگونی درباره‌ی روش‌های ثروتمند شدن از اینترنت یا همان راه‌های پولدار شدنِ بدون دردسر از اینترنت برخورده باشید و بعداز کمی مطالعه و تحقیق یا سعی برای انجام آنها پی‌بردید که در عمل امکان‌پذیر نیست و یا به آن سادگی که تصور می‌کردید یا برایتان تعریف کرده‌اند نیست! در ادامه این مطلب تصمیم داریم تا شما را با راه‌های کسب درآمد واقعی از طریق اینترنت آشنا کنیم و راهکارها و ابزار موردنیاز را به شما معرفی نمائیم.چگونه ثروتمند شویمدنیای وب، شمار وب‌سایت‌ها و تعداد کاربران آنها از جمله در ایران به طور چشمگیری در حال افزایش است. بدین ترتیب میلیون‌ها نفر روزانه به شبکه‌ای وصل می‌شوند که شما هم جزئی از آن هستید. برای نمونه در کشور ایران در حال حاضر ۴۰میلیون نفر کاربر اینترنت وجود دارد. حال تصور کنید بتوانید تنها یک هزارم درصد ۰٫۰۰۱ از این تعداد را (۴۰هزار نفر) به فروشگاه آنلاین یا وب سایتی که شما از طریق آن کالا و خدمات خود را ارائه می‌کنید جذب کنید. اگر در بهترین نقطه تجاری شهر هم فروشگاه داشتید نمی‌توانستید روزانه این تعداد از افراد را به دیدن از مغازه خود ترغیب کنید! ظاهراٌ همه چیز بسیار ساده به نظر می‌رسد و تنها کافیست یک سایت راه بیاندازید تا مشتری‌ها بسویتان سرازیر شوند!

ولی کار به همین سادگی که به نظر می‌آید نیست. در نظر داشته باشید که هر روز هزاران سایت جدید راه‌اندازی می‌شوند. از طرفی تنها شما نیستید که به چنین بستر و شبکه‌ای دسترسی دارید و فقط شما نیستید که در سر رویای ثروتمند شدن دارید. پس باید برای کسب درآمد در میان انبوهی از رقبای خود جلوتر باشید. گام اول برای ثروتمند شدن از راه اینترنت فراموش کردن این تفکر است که بدون صرف وقت و بدون زحمت می‌توان از طریق اینترنت پولدار شد. رقبای شما برای کسب درآمد از اینترنت تلاش فراوانی می‌کنند تا خدمات یا محصول خود را به دیگران بشناسانند و آنها را از میان میلیون‌ها وب سایت و ارائه دهنده خدمات مشابه جذب کنند. اما برای این هدف افزون بر راه‌اندازی وب سایت چه کارهایی باید انجام داد؟

  • وب سایت شما باید مدام به‌روز شود. مطالب مختلفی در زمینه‌های مرتبط با کسب‌وکاری که راه‌اندازی کرده‌اید بنویسید.
  • وب سایت شما باید بهینه شود. سایتی که به حال خودش رها شده باشد در رقابت با سایرین بازخواهد ماند. مدام و همیشه می‌بایست بر روی عملکرد سایت کار شده و آنرا بهینه کرد.
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. اکثر بازدید کنندگان و مشتریان شما از موتورهای جستجویی مانند گوگل خواهند آمد. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ محتوا باید سایت خود را بطور مداوم برای موتورهای جست‌وجو بهینه یا به اصطلاح فنی سئو کنید.
  • به مرور با اضافه کردن امکانات جدید و مناسب به سایت خود بازدیدکنندگان را تشویق کنید که صفحات بیشتری از سایت شما را دیدن کنند.
  • پایدار و در دسترس نگه داشتن همیشگی وب سایت برای بازدیدکنندگان. نه موتورهای جستجو و نه بازدیدکنندگان علاقه‌ای به سایت‌های کند و سایت‌هایی که گاه و بیگاه از دسترس خارج می‌شوند ندارند. چنین سایت‌هایی به مرور از رقابت باز خواهند ماند.
  • توجه به تبلیغات و اختصاص بودجه‌ای برای تبلیغات مناسب و هدفمند برای آشنا کردن دیگران با خدمات و کسب‌وکار شما

موفقیت در هر یک از مواردی که به آنها اشاره شد نیازمند دانش، تخصص و تجربه است. چراکه تقویت بهتر هریک از آنها برابر خواهد بود با جذب بازدیدکننده‌ی بیشتر، سبقت از رقبا، مشتری بیشتر و فروش بالاتر. طبیعتاً برای یک کسب‌و‌کار رسیدگی به همه‌ی این موارد کمی‌دشوار خواهد بود. از این رو آراد ‌دانلود می‌تواند با تجربه و تخصص کادر خود بخش مهمی از موارد فنی که به آنها اشاره شد را بر عهده بگیرد تا شما فکر و انرژی خود را بر روی ایده و کسب‌وکارتان متمرکز کنید.

راه‌اندازی سایت و فروشگاه آنلاین بدون هیچ دردسری به کمک فروشگاه‌ساز و سایت‌ساز برای شما میسر خواهد بود. بدین ترتیب بجای صرف وقت برای سرپا نگه داشتن سایت و نگهداری و رسیدگی به جزئیات فنی، به کسب‌وکار خود برسید و نگران مسائل فنی نباشید. پشتیبانی ما همیشه برای شما در دسترس است.

علاوه‌براین هنگامی‌که ایده‌ی جدیدی به ذهن شما رسید با یک تماس و در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی سایت شما پیاده خواهد شد. متناسب با کسب‌وکاری که دارید می‌توانید از تجارب و ایده‌های ما نیز برای ارتقا و بهبود کسب‌وکارتان بهره ببرید و ما نیز آنها را با کمال میل با شما درمیان خواهیم گذاشت.

با تصمیم‌های درست، تلاش، صرف وقت و تمرکز بر روی هدف خود، کسب درآمد از اینترنت و ثروتمندشدن از این روش دیگر دوراز دسترس نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

۳ دیدگاه فرستاده شده

  1. آموزشگاه زبان انگلیسی

    باسلام
    ممنون از پست خوبتون.

  2. خوب بود

  3. چرا قالب عوض نمیکنید

فرستادن دیدگاه



:D 
8) 
;( 
;) 
:p 
:whistle: 
:woot: 
:-x 
:| 
:love: 
:-* 
:angel: 
 

برچسب‌ها

راهنما

  • در بین لینک‌های دانلود همیشه مناسب‌ترین لینک در جایگاه اول قرار دارد.
  • اولین لینک دانلود، لینک مستقیم و با امکان Resume می‌باشد. به کمک این ویژگی می‌توان دانلود را موقتاً متوقف کرده و دوباره آن‌را ادامه داد.
  • چنانچه لینک‌های دانلود کار نمی‌کنند، در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا فایل‌ها دوباره آپلود شوند.
آراد دانلود | Arad Download © 2010 - 2024
RSS مطالب | RSS دیدگاه‌ها
AradDownload on Google Plus